Marwin, 4, i Västerås föddes med hjärtfel. Eftersom skadan var medfödd gällde inte försäkringen. Den dåliga ekonomin går ut över deras påbörjade renovering. Johnnie och Mattias renoverar klart huset. Sofia reder ut varför försäkringen inte gällde.