Sofias änglar stillar Elisabeths oro
Elisabeth bor med sin man och sina tre söner i ett hus utanför Stockholm. Elisabeth har bröstcancer och inte långt kvar. Hon känner oro för hur familjen ska klara sig, särskilt yngste sonen Joel som har en CP-skada.