Påkörd behöver anpassa huset
Familjefadern Johan blev påkörd av en bil när han var ute och cyklade. Tillsammans med frun Annakarin tränar han på att lära sig gå och prata igen. Sofias Änglar hjälper Johan, Annakarin och barnen att rusta upp och anpassa huset.