Sofia underlättar för Emma och Walter
Emma och Walter och 4-åriga tvillingarna Elsa och Tyra hade precis köpt sitt radhus när de fick veta att Elsa drabbats av leukemi. För att underlätta lite hjälper Sofias änglar dem. Barnens lekrum och Emma och Walters sovrum fräschas upp.