Ensam med tre döttrar
Stefans fru Anneli gick bort i cancer. Stefan stod ensam med tre döttrar och ett hem att ta hand om. De gemensamma ytorna är rejält slitna. Köket är litet och opraktiskt, hallen för trång och matplatsen och vardagsrummet i dåligt skick.