Hjälp att gå vidare
Johan och Marias liv slogs i spillror när deras 24-åriga dotter Nathalie dog. Familjen drev tidigare en förskola i hemmet. Nu är de redo att fortsätta men Nathalies hund Exxen är för stor att ha med dagisbarnen och huset måste byggas om.