Pocoyo Dans
Pocoyo hittar en radio. Pato dansar sin roliga funky dans och Elly visar sin känsliga balett stil. Pocoyo hör en melodi som han gillar och hittar sitt sätt. Alla kan dansa på sitt eget speciella sätt!