Vi ska campa!
En camping resa planeras – men Pocoyo och Pato har för mycket bagage. Till slut inser de att allt du egentligen behöver för en trevlig camping resa är dina vänner - och sedan spelar det egentligen ingen roll om du är hemma eller borta.