Blinka lilla stjärna där
Elly upptäcker en vacker stjärna som fallit ner från natthimlen. Hon älskar det och vill ha det för sig själv. Men Pocoyo får henne att inse att alla kan njuta av stjärnan. Tillsammans sätter de tillbaks den där den ska vara.