Färga min värld
Pocoyo hittar en ny leksak – en fjärrkontroll som ändrar färgerna på saker omkring honom. Det är väldigt roligt tills han ändrar färgen på sina vänner. Vi måste hjälpa honom att återställa sakerna som de var.