Paraply, barnfilmer
Pocoyo hittar ett paraply. Han och hans vänner har det roligt när de leker med paraplyet och försöker komma på vad det är för. När det börjar regna, Pocoyo – med hjälp av barnen som tittar på – upptäcker en perfekt användning för det!