Rör inte!
Pocoyo är ansvarig för att vakta det vackra slottet Elly har byggt med klossar. Snart kan Pocoyo inte motstå frestelsen att röra slottet, och allt ramlar ner. Hur kommer Pocoyo ordna det här?