Jag skrattar ihjäl mig
När Pocoyo är ledsen, muntrar Octopus upp honom. När Elly ramlar medans hon tränar sina balettsteg och Octopus muntrar upp henne också. Till slut är Pato på dåligt humör, och Octopus måste verkligen anstränga sig för att få honom att fnissa.