Musikaliska klossar
Pocoyo och Pato har det jätteroligt när de leker med magiska klossar som bildar torn när musik spelas. Men det roliga förvandlas till drama när Pato fastnar på ett högt torn. Hur ska Pocoyo göra för att få ner sin ank vän?