Fångad i nätet
Chep måste föreläsa för svamplingarna om spindlar, men han är nervös för att prata inför en publik. Mush-Mush erbjuder sig att hålla föredraget. Problemet är att Mush-Mushs kunskaper om spindlar är så bristande att han blir fångad av en!