Mallbrallan
Chep vill bli modig nog att delta i de spännande lekarna som Mush-Mush och Lilit leker. Han skaffar ett par tjocka mossbyxor som inte bara ger honom skydd utan också stil … och attityd. Håll i er för här kommer den nya Chep!