Pytteproblem
Mushpot erbjuder sig att passa svamplingarna så att Mushpie kan ta sig en välförtjänt tupplur. Han tror att det blir en lätt uppgift, men han har fel … väldigt fel! Svampinjonerna utmanar både Mushpot och Starmush. Klarar de två uppdraget?