Natten i Mörka skogen
När Lilit och Mush-Mush får reda på att Starmush kommit över sin rädsla för Mörka skogen genom att vara där en hel natt, övertalar de Chep att de tre ska göra detsamma. Men kommer de att bli orädda eller mer rädda?