Porträtt av en svampinjon
Sushi-Mushis glädje och stolthet över att Chantarelle ska måla ett porträtt av honom till restaurangen gör honom orolig. Tänk om hans vänner inte tycker om det? Men det skulle aldrig hända om Chantarelle får bestämma.