Domedagsrätten
Svamplingarna får Sushi-Mushi att tro att inlagd svampost är Mushpots favoriträtt fastän han avskyr den. Nu måste de försöka stoppa Sushi-Mushi innan han bjuder Mushpot på den hemska maten.