Fastnat för dig
Våra svamplingar upptäcker en superklibbig trädkåda och ger sig i väg för att hjälpa de andra svamlingarna. Uppdraget är lika kul som kådan är klibbig, men plötsligt fastnar Mush-Mush på Muddlers rygg!