Blinkande sken
Ibland lyssnar inte Chep och Mush-Mush på Lilit. När hon försöker berätta om en av sina toppenidéer, att anordna en speciell eldflugekväll, får de två för sig att det är deras idé. Grrr! Vems eldflugekväll kommer att vinna?