Quiz Show
Alice firar sitt hundrade avsnitt med hjälp av Margaret Cho. Dani tar hand om Gigi tills gamla sår kommer emellan dem. Shane kämpar för att få Tess uppmärksamhet. Finley och Carrie fattar stora beslut, och Angie gör en bekymrande upptäckt.