Little Boxes
Alice undrar om en person ur hennes förflutna kan vara ”den rätta”. Dani försöker dölja sina sanna känslor och hålla allt proffsigt med Dre, medan Angie konfronterar en jobbig sanning för att kunna ta nästa steg med Hendrix.