Last to Know
På Halloween hittar Micah en queerförebild, medan en ny bekantskap hjälper Dani och Sophie att övervinna sina rädslor. Alice doppar tårna i sin nya relation. Chockerande sanningar kommer i dagen när maskerna åker av.