Last Year
Bette och Tina försöker förena det förflutna och framtiden när Angie börjar på college. Shane anpassar sig till livet hemmavid. Alice frågar sig vad hon söker hos en partner. Finley är tillbaka från behandlingshemmet. Säsongspremiär.