Looking Ahead
Shane och Sophie utmanar gamla mönster. Alice upptäcker att den rätta kanske finns närmare än hon tror. Dani skingrar tankarna från Dre, tills ett avslöjande tvingar henne att fatta ett beslut. Micah och Maribel tar steg mot föräldraskapet.