Los Angeles Traffic
Bette och Shane bryter ny mark med Tina och Tess. Det slår gnistor om Alice och hennes senaste intresse, medan Angie botar hjärtesorgen med en ny flamma. Finley konkurrerar om Maribels gunst och Dani sätter sina sårade känslor åt sidan för Gigis skull.