Quality Family Time
Valda familjer samlas på Thanksgiving, och en besökare får Finley att nå sin bristningsgräns. Sophie kommer till en insikt, och Maribel planerar nåt stort för Micah. Dani och Dre förs oväntat närmare varandra. Shane och Angie frivilligarbetar ihop.