Dater's Handbook
Cassandra är less på sitt kärleksliv och tar hjälp av en dejtinghandbok. Väljer hon trygge George eller spontane Robert?
Cassandra är less på sitt kärleksliv och tar hjälp av en dejtinghandbok. Hon väljer mellan trygge George och spontane Robert – men lyssnar hon på hjärtat eller handboken?