Home By Spring
Loretta jobbar hårt som eventplanerare och får ett uppdrag hon inte kan tacka nej till. Hon utger sig för att vara sin chef i sin egen hemstad och med hjälp av familj och expojkvännen ordnar hon en perfekt vårretreat.