Inkvisationen
Eleverna på skolan i Elmore får sin värld vänd upp och ner när den mystiska skolintendenten kommer och vill stoppa deras tecknade manér. Men vem vill egentligen vara normal? Inte Gumball och Darwin i alla fall!