Tystnaden
När Gumball och Darwins konversation plötsligt torkar ut, oroar dom sig för att deras vänskap nått slutet. Dom försöker hitta sätt att få konversationen flytande igen men inget verkar fungera. Tänk om har växt ifrån varandra?