Förvandlingen
Pennys familj är inte nöjda med att hon kommit ut ur sitt skal... bokstavligen. Och Penny vill att dom andra ska komma ut ur sina skal... igen bokstavligt. Dom har fastnat så vem vänder dom sig till i denna svåra stund?