Bästisarna
Gumballs gamla bästis Fuzzy dyker plötsligt upp. Darwin kämpar för att acceptera att det fanns någon innan honom men misslyckas med att dölja sin svartsjuka. Men gör Darwin rätt i att misstro Fuzzy?