Alla förutsätter att Darwins och Carries relation är dömd eftersom dom är så olika. Ja alla utom Darwin och Carrie. När Carries gamla ex-spökpojkvän dyker upp så tvingar Gumball Darwin att konfrontera Carrie med vad som egentligen pågår.