Spinofferna
I sin önskan att förgöra Gumball en gång för alla, bjuder hans ärkefiende Rob på en blandning av action, humor och drama-serier som handlar om andra karaktärer än Gumball. Oturligt nog för Rob så är den ena serien sämre än den andra...