Nätet
Gumball och Darwin inser att de vuxna invånarna i Elmore är farligt naiva när det gäller säkerheten på nätet. I själva verket är de i allvarligt behov av pojkarnas hjälp med de allra enklaste uppgifter. Och inte minst deras egen mamma, Nicole.