Påverkad förare
Polis jagar en skåpbil i Haninge som kör vårdslöst trots halka och dålig sikt. Föraren är påverkad av cannabis och mer narkotika hittas. I en butik i Örebro uppstår bråk efter stöldförsök och polis kallas till platsen.