Biljakt slutar tvärt
En butik i Varberg står plötsligt i lågor och när polisen kommer till platsen kan de direkt se att branden är anlagd. I Stockholm jagas en bil, men jakten slutar kaosartat när den kör rakt upp på ett hus och fastnar.