Vansinnesfärd i Borås
I Östersund tar sig tre personer in på en bar, men lämnar tydliga spår efter sig. I Borås jagas en förare som filmar sin vilda vansinnesfärd i höga hastigheter mot trafiken. I Stockholm spanar polis på en misstänkt skytt.