Flyr till fots
I Norsborg larmas polis till pågående inbrott och hittar misstänkta med kofot och skruvmejsel som flyr till fots och jagas. I Göteborg tänder en kvinna eld i en matbutik full av kunder mitt på ljusa dagen.