Gävlebocken brinner
Mitt i natten kryper en man in under stängslet till en anstalt och lämnar en väska med okänt innehåll. I Gävle smyger sig en man förbi väktare och snart flammar eld upp. Jakten på årets bockbrännare har börjat.