En bomb mitt i Stockholm
En skarpladdad bomb hittas mitt i centrala Stockholm och polisen drar igång jakten på gärningsmännen. Efter ett brutalt rån med pistol, kniv och kofot jagar polisen en lastbil med flyende rånare.