Flyr på cykel
I Skövde rånar tre maskerade män en klockbutik med slägga och kofötter, de slår sönder montrar och flyr sedan på cykel. I Göteborg tas en man med kniv fast av polis efter en dramatisk konfrontation mitt på gatan.