Bråk på stationen
Vid Telefonplans tunnelbanestation uppstår bråk när en man försöker ta sig ner på spåret. I Örebro upptäcker polis en avställd MC som kör långt över hastighetsgränsen, föraren flyr och en vansinnesfärd tar sin början.