Bilstölder
På Östermalm i Stockholm stjäl en man i bar överkropp en Ferrari mitt på ljusa dagen. Utanför Kalmar stjäl två män en lastbil från ett inhägnat område, men fastnar vid stängslet när de försöker fly.