Oh Girl
Emmett sliter med den delade vårdnaden. Jake tar upp kontakten med en person. Kieshas planer slår slint. Det hettar till mellan Tiff och Rob. Kevin har ett nytt kärleksintresse. Jada avslöjar en hemlighet. Trig överväger en ny roll.