The Father
80-årige Anthony är spjuveraktig och lever ensam. Han avvisar alla vårdare som dottern Anne föreslår för honom. Men Anne blir alltmer beroende av hjälpen: Hon kan inte längre hälsa på sin far varje dag, och hans verklighetsuppfattning börjar svikta.