Sweet Thing
Alla hjärtans dag för med sig oväntade händelseutvecklingar. Trig och Shaad går ut på stan och Jadas och Darnells planer blir förstörda. Emmett fattar ett moget beslut. Jakes och Jemmas dag slutar i en bekännelse. Kiesha och Tiff träffas.